Dit is wat wij doen

Wij helpen organisaties de stap te zetten naar social business. Daarnaast bieden we praktische handvatten om organisaties die de eerste stappen al hebben gezet verder te helpen. Dit betekent dat iedereen in de organisatie met elkaar verbonden is en geïnspireerd is om kennis met elkaar te delen. Op deze manier kan iedereen door afdelingsmuren heen samenwerken en wordt de schat aan aanwezige kennis benut. Om dit te bereiken is het belangrijk om iedereen te inspireren tot een ‘we want to share mindset’ en te kiezen voor de juiste tools.

Learning by doing – The truth

Maar hoe dan?

Onze aanpak bestaat uit een viertal concrete mogelijkheden

 

Social Consultancy

De sleutel tot totale ontzorging bij het succesvol overgaan naar een sociale organisatie

Lees meer over Social Consultancy

Boost programma

Een snelle (her)start van je interne sociale platform. De handvatten om direct te starten.

Lees meer over ons Boost programma

Community management

Dé manier om je interne netwerk vorm te geven en te activeren.

Lees over community management

Workshops

De workshop ‘Inspire to Share’ maakt teamleiders gereed om anderen te informeren en te enthousiasmeren!

Lees meer over onze workshops

Investeer in de mensen!

Om de kracht van een sociaal platform te benutten en ervoor te zorgen dat u investering duurzaam is helpen wij de medewerkers op weg met een intern sociaal netwerk. Net als bij iedere nieuwe applicatie of tool, is het belangrijk training te volgen. Sociale tools zoals een intern sociaal platform is vaak eenvoudig in gebruik maar vraagt de medewerkers een nieuwe manier van communiceren en werken. DNA Connect verzorgt training voor medewerkers die gebruik gaan maken van een intern sociaal netwerk.